amirmahdiamirmahdi، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

هدیه آسمانی شادی خانه ام

روز مادر مامانی

1392/4/17 14:46
187 بازدید
اشتراک گذاری

بهترین نوپای دنیام سلام خوبی مامان ؟ وقتی این خاطره رو می خونی لبخند گرمی بزن و دلگرم باش به مادر بودنم عزیزم. روز مادر سال 92 تو و بابایی سورپرایز خوبی برام داشتین شیطون بلاها. ساعت 9 شب بود بابا زنگ زد مطب گفت: راحله جان امیرمهدی خوابیده نمی تونم بیام دنبالت امشب تنها بیا. کارم که تموم شد اومدم خونه کلیدو به در که می نداختم صدای خنده هات می یومد تعجب کردم متفکر در خونه رو که باز کردم دیدم به به امیر مهدی خواب که نیست هیچی پدر و پسر با هم همدست شدن واسه مامان گل وشیرینی و کادو خریدن و با خوشحالی می پریدی و می گفتی مبارک مبارکچشمکچشمک

                                     

 

محکم تو بغل گرفتمت و یه بوس آبدار تحویلت دادم آخ که چقد خوشمزه بود بغل بابا ، تو و من همگی می خندیدیم خونه غرق شادی شده بود و ما تماشا من و بابا که همدیگه رو تو بغل گرفتم و ازش تشکر می کردم تو داد می زدی للا (یالا) پیتزاها سرد شد گشنمه للا ........ شب خیلی خوبی بود. از بابایی گلت و از شما پسر گلم ممنونم.

 برای بهترین مادر بودن برایت دعایم کن کودکم برای همیشه با تو بودنها دعایم کن محبوبم. این خانه این کاشانه و این دنیا بدون وجود آغوش گرم تو و پدرت برایم سرابی بیش نیست بهشت من همینجاست این خانه ...که با عطر نفسهایتان جانی دویاره می گیرم عزیزانم. عاشقانه دوستتان دارم بای بایبای بای

به سلامتی تموم بچه هایی که واسه این روز بزرگ با دستی خالی از مال دنیا تمام عشقشونو از ته دل به ماماناشون هدیه میدن ..........ماچ و به پایداری عشق همسرانی که سر شرم در آستین دل فرو می برند و در این روز بزرگ قلب خود را به همسرانشان هدیه می کنند و با مهربانی می گویند دست تنگی ام را ببخش عزیزم. واقعا دلهایمان برای این عشقهای ناب می تپد.

آماده واسه رفتن به مهمونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله نجمه
16 اردیبهشت 92 1:51
وایییییییی عزیزممممممممممممم قربون این شیرین زبونیات برم خالههههههههههههه یه دنیا دل تنگتممممممممممممممم عزیزم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس واسه امیر و مامان ن ن ن ن ن ن
mamane roham
16 اردیبهشت 92 11:11
سلام راحله عزیزم. روزت مبارک باشه. ممنون که بهمون سر زدی. با افتخار لینکت می کنم. از پسر گلت برامون عکس بگذار. می بوسمت


سلام عزیزم امیدوارم دوستای خیلی خوبی بمونیم. به روی چشم عکس می ذارم. می بوسمت مهربون
علی
11 تیر 92 2:56
سلام ببخشید شما نینی ندارید چه مطالب جالبی وچه اگه دوست داشتید امار وبت بالا بره بیاید واسه تبادل لینک بهترین شکلکهای متحرک واسه وبتون بازم ممنون از شما چه


سلام عزیزم
حتما لینکتون میکنم
دوستان زیادی دارم اما این وبلاگ رو واسه پسرم ساختم در حال اجرام به زودی.....